اخبار نیکان

اولین اتاق سرور بومی استان قزوین

اولین اتاق سرور بومی استان قزوین

شرکت نیکان ایمن پرداز اولین اتاق سرور بومی استان قزوین را در شرکت آب منطقه ای  پیاده سازی کرد.

این افتتاحیه با استقبال و حضور جمعی از مسئولین استان من جمله جناب آقای مهندس درافشانی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی و سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری، مهندس لک مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات استانداری قزوین، جناب آقای مهندس پویا مدیر عامل شرکت آب منطقه ای استان، جناب آقای مهندس مهدوی فر مدیر کل دفتر فن آوری اطلاعات – توسعه مدیریت و تحول اداری، جناب آقای مهندس اخلاص مند معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت، سرکار خانم مهندس خسروانی رییس گروه آمار و اطلاعات مدیریت و… انجام گرفت. در ابتدای امر جلسه ای در خصوص توضیح و نمایش مراحل پیشرفت پروژه برگزار شد و در ادامه مراسم افتتاحیه و بازدید از اتاق سرور صورت گرفت. توضیحات فنی حین بازدید از پروژه توسط جناب آقای دکتر عزیزی مدیرعامل، جناب آقای دکتر خزایی عضو هیئت مدیره و طراح پروژه و جناب آقای مهندس مهدی پور رئیس هیئت مدیره و مدیر پروژه، خدمت میهمانان ارائه شد.

همانطور که می دانید اتاق سرور از لحاظ پشتیبانی و متمرکز بودن تجهیزات شبکه از کلیدی ترین بخش های یک سازمان برای تحقق پیشروی به سوی استانداردهای کشوری و دولت الکترونیک محسوب می شود، در این راستا شرکت نیکان ایمن پرداز با هدف ارتقا کیفی سطح انفورماتیک استان در حوزه دیتاسنتر، با تکیه بر دانش مدیران و کارشناسان مجرب خود توانست در شرکت آب منطقه ای استان قزوین، اتاق سروری با حداقل هزینه و کاملا منطبق بر استانداردهای جهانی راه اندازی نماید.

در حاشیه این مراسم مسئولین استان ضمن تشکر و قدردانی از مدیران شرکت (جناب آقای دکتر عزیزی، جناب آقای مهندس مهدی پور و جناب آقای دکتر خزایی) حمایت خود را از طرح های آینده اتاق سرور در سطح استان اعلام داشتند.

شرکت نیکان ایمن پرداز با گرامیداشت حضور این عزیزان، از همه کسانی که ما را در پیشبرد این هدف بزرگ یاری نمودند تشکر و تقدیر نموده و این موفقیت را به جامعه فناوری اطلاعات استان تبریک می گوید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *