فایل ها

سوپرمن سیتریکس، AppDNA

AppDNA 

سوپر من سیتریکس، AppDNA 


? نرم افزار AppDNA که محصولی از شرکت Citrix است ، در برگیرنده ساختاری قوی برای مدیریت، تست و آنالیز نرم افزار ها (که قصد مهاجرت به محیط مجازی را دارند!) به صورت دقیق می باشد.

? همانطور که میدانیم در مجموعه های بزرگ پیاده سازی پروژه های مجازی سازی دسکتاپ و نرم افزار مبنی بر آزمون و خطا، سربارهای مالی و زمانی بسیار زیادی را به مجموعه تحمیل میکند. اما حالا سازمان ها با استفاده از قابلیت های AppDNA می توانند نرم افزار هایی که قصد مجازی کردنشان را دارند، به صورت خودکار پویش، مدل سازی و تست کنند، قبل از اینکه بخواهند آن ها در محیط واقعی تست و نتایج را تحلیل کرده و سپس تغییرات احتمالی را اعمال کنند.

? نکته جالب این است که این ابزار علاوه بر پشتیبانی از محصولات Citrix شامل XenApp/XenDesktop از محصولات دیگری مانند Microsoft App-V، Microsoft Windows server 2012 R2، Microsoft Internet Explorer، ویندوز 7 و ویندوز 8.1 نیز پشتیبانی می کند.
 

? محصول AppDNA به سازمان ها در هر دو بخش طراحی نحوه پیاده سازی پروژه و همچنین افزایش سرعت عملکرد Citrix XenApp/XenDesktop کمک قابل توجهی کرده است. همچنین منحصرا در حل مشکلات نرم افزارها کاربرد دارد و از معدود برنامه هایی است که در این زمینه با نرم افزار های دیگری چون Microsoft System Center و Microsoft Active Directory یکپارچه می شود تا تاثیرات پیاده سازی نرم افزار ها بر روی کامپیوتر ها و کاربران در هر دو حالت Active Directory و Work Group را پشتیبانی کند.

 

? در مجموع  AppDNA این چهار مورد را برای شما به ارمغان خواهد آورد:

1- پویش مشکلات نرم افزاری با مجموعه تست های پیچیده و پیشرفته

2-  مدل سازی خروجی نرم افزار ها برای مشخص کردن بهترین عکس العمل

3- پردازش خودکار بازسازی نرم افزار و عملیات پکیج کردن خودکار

4- مدیریت تکامل نرم افزار ها پس از مهاجرت به محیط مجازی (که در حالت معمول باید به صورت دستی انجام شود.)
 

مطالعه بیشتر در: www.Citrix.Com

نویسنده: آرزو ملکی

 

بازگشت به لیست

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *